OT:Schemata a servisni dokumentace

auro auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

Ono cca 100 list? a n?kter? barevn?, n?kter? A3 chv?li trv? a nejde po??tat
jenom pap?r, barva ale taky mzda osob?, kter? to kop?ruje. osobn? jsem pro CD,
ALE - kolik se jich mus? prodat, aby n?klady na scanov?n? a form?tov?n? umo?nili
cenu 50K? za kus???? Je n?jak? rozvaha????
pozn. dokumentaci do 10ti list? A4 pos?l?m zadarmo oby?ejn?, proto?e st?t s t?m
frontu na podac? po?t? se nevyplat?.
tolik k tomu n...l.
mimochodem sh?n?m schema na ultrazvukovou pra?ku TESLA UC 002 BM1. Klidn? d?m
500, i kdy? to bude jen 15 list?.

MK p??e: