LCmetr z HW serveru

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:33:19 CET 2004

zdravim
plosnacek si budu navrhovat sam (chci to pouzit jako konstrukci pro mladez z DDM)
tak pocitam ze za 14 dni budu mit kvalitni plosnak
bud mohu zaslat podklady (ORCAD 9.2) nebo pripadne vyrobit vuce plosnaku ja jich budu delat asi 10 kousku
david kucera

Doporu?ujeme n?kupy po internetu na http://www.obchodni-dum.cz. Maj? velk? v?b?r zbo?? - p?edev??m dom?c? spot?ebi?e a elektroniku, bezkonkuren?n? slevy a perfektn? slu?by.