Re(2x): datasheet - Nabijecka

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:01 CET 2004

Jo, tak presne na necem takovem ted delam (16F873 je taky muj oblibenec).
Smysl to samozrejme ma, je totiz mozne nabijet kazdy clanek zvlast. Vsechny
dostupne svaby nabiji vsechny clanky naraz, takze pri nestejne kapacite ci
nestejnem vybiti clanku se nektere prebijeji, o prepolovani clanku pri
vybijeni sady ani nemluve. Navic jak uz jsem psal, vyber svabu moc velky
neni.

Zatim mam takovy primitivni nabijeci zapojeni na bastldesce a pres rs232 si
posilam do PC merene hodnoty. Maluje to krasne grafy, cloveka potesi, kdyz
se mu zobrazi presne to, co vidi v tech clancich o nabijeni...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Monday, April 08, 2002 3:32 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Re(2x): datasheet - Nabijecka

Zdravim.

Napada mne jeste mozna trochu prekombinovana metoda,
pouzit me milovane PIC a to konkretne PIC16F873.
Pomoci 10bit ADC se tak da merit napeti perfektne,
nabijet pocty clanku dle libosti, pripojit LCD display,
nastavovat proudy a protokolovat nabijeni do EEPROM
a klidne si i delat zaznamy pro clanky o poctu nabijeni,
prenaset ona data do PC atd. atd. No a s algoritmem nabijeni
si lze vyhrat do sytosti :).

Proste supernabijecka ... Jen nevim, jestli se neco takoveho
vubec uplatni, obycejna nabijecka s obycejnym jednoucelovym
svabem lehce vyhovi - nikdy jsem nic lepsiho nepotreboval
a nakonec kdo ma cas neco takoveho psat :).

Takze to berte jen jako uvahu o jedne moznosti.

--
Jiri Bezstarosti