C pro PIC - a co CCS?

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:01 CET 2004

Kdyz uz jsme u toho Cecka pro PIC, nemate nekdo zkusenost s CCS C
compilerem? Stahl jsem si nejake demo, a vypada to docela zajimave a hlavne
se mi zda docela prizniva cena - $100 za samotny prekladac (pravda jenom pro
jednu radu). Zkousel jsem i integraci do MPLABu, vsechno fungovalo spravne,
ale narazil jsem na jeden problem - nepodarilo se mi krokovat primo C kod,
vzdycky to slo az na ASM (podle vseho by to ale melo jit). Nemate nekdo
nejake reference? Pokud by se podarilo vyresit to ladeni kodu v C, docela
bych ho i koupil.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Michal
Sent: Monday, April 15, 2002 3:12 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: C pro PIC - jak zacit?

Diky za odpov??,
st?hl jsem si novou verzi HTSOFT picclitle. Funguje pro 16x84x a 16F627.
N?jak se mi to nepoda?ilo rozchodit s MPLABEM. Kompilace z HTSOFT editoru
jde, ale ob?as se to kousne. Path v autoexecu m?m nastaveny, tak nev?m pro?
to nejde. MPLAB 5.50 a HI-TECH PICC Lite v8.00PL1
    Placen? verze by se dala p?e??t, ale PICy jsou rozd?len? na dva
kompil?tory pro 16xxxxx a 18xxxx. Nechce se mi d?vat pen?ze za n?co co bude
za chv?li k ni?emu. A PICy ?ady 18 se zat?m u n?s moc neprod?vaj?. Jak je to
u CC5X? Maj? u n?s zastoupen?? Hlavn? si to mus?m vyzkou?et, jestli zkute?n?
Ce?ko skute?n? u?et?? tolik ?asu, jak tady n?kte?? tolik tvrdili. M??ete
je?t? pros?m p?ipsat WWW adresu pro CC5X.
    Jinak n?vod pro HTSOFT jsem si st?hnul. Nevypad? ?patn?. Jenom tam chyb?
popis spolupr?ce s MPLABEM.
    Michal