OT: fax na PC

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:45 CET 2004

LAN Suite 2002 je do 3PC free, ale je to presne co nechci, slozite a pro jny
ucel nez pouze fax (de facto proxy server). Podle Vasich pokynu jsem
nainstaloval v MS Exchange Awfax.exe ... jenze mi nekomunikuje s modemem
(Eicon ISDN, Diva 852) a nebo to neumim nakonfigurovat (coz bych se pri
jednoduchosti tohoto sw divil, ale mozne je vse :) ). Naopak mi svevolne
zrusil restartem jako vychoziho postovniho klienta OE5.5 a vygumoval
instalaci knihovnu mapistub.dll ... (hlasi OE).

Nemate nekdo neco odzkouseneho ??????? Abych tu jako ted netravil uz sestou
hodinu experimentovanim s nevalnym koncem ...

Hezky den, omlouvam se za OT a predem dekuji, Simon Cihelnik