OT Re: fax na PC

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:45 CET 2004

Spise jsem chtel nejakou opravdu malou utilku (proto free), ciste na
faxovani, zadne 10MB monstrum jako LAN SUITE 2002 - ktere je ale opravdu
zdarma a podporu ISDN ma, tak mi asi nezbyde nic jineho nez se s tim naucit
:) - pouze potvora koliduje s IE a OE, ale to je jiste moje neznalost
nastaveni, protoze ten produkt neni staven na "pouhe faxovani a nic vic",
ale jako kompletni spravce komunikace.
... ale narazil jsem na jinou komplikaci: nejaky pan kolega tu prohlasil, ze
nektere ISDN modemy od Telecomu neumi faxovat, tak jsem se dival na
insalacni CD a zjistil jsem, ze tento ISDN modem (eicon Diva 852) ma podporu
faxu, ale je treba pracovat v systemu divaCAPI, ktery mi ale zpusobuje, ze
Win98SE po instalaci "divaCAPI" nenastartuji. Nevim pritom, zda je nutne pri
instalaci CAPI odinstalovat puvodni ovladani modemu "bez CAPI", tak jak mi
ho nainstalovali servisaci, co mi to tu zavadeli. Dale jsem zjistil, ze v
CAPI (v nouzovem rezimu) si prideluje v one vyberove tabulce port COM1 a
COM4, pricemz nechapu proc COM1, kdyz USB modem tohoto typu vytvari
virtualni COM4.
Asi se obratim na dodavatele a Telecom, protoze mam znacne nejasno :)
Preji hezky vikend a vsem dekuji za podporu, Simon Cihelnik