x rays

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 14:32:27 CET 2004

Smele se obratte na pana Naprstka :-) Mne taky poradil.
Jednoduchy kit jsem kupoval o brnenskeho betakontrolu (www.betacontrol.cz)
asi za 3800,- i s dopravou.
Co se asm tyce je ke stazeni, ale zaboha si nevzpomenu odkud. Je docela
pekne udelany a oproti napriklad PICum jsou perfektni moznosti ladeni - od
prosteho simulatoru po beh sw primo v procesoru s moznosti nastavit jeden
breakpoint. Jsem zaryty PICar (ac jsem zacinal na HC11), ale proti moznostem
motoroly v teto oblasti se muzou jit zahrabat. Mam vsak stale problemy
stravit tu obrovskou instrukcni sadu.
S pozdravem Jiri Vojtek

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Libor Kavan
Sent: Wednesday, April 24, 2002 3:18 PM
To: hw-news@list.gin.cz; 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: uP s moznostou updatu firmwaru

At 14:32 25.4.2002 +0200, Naprstek Jiri-R54332 wrote:

>Muzete pouzit Motorolu HC908GR4, GR8 :-)

Hmm,motoroly me zajimaly jiz drive,ale nesehnal jsem zadneho rozumneho
dodavatele.Vi nekdo,kde je koupit? A je dostupny ASM a nejake programovadlo?
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv