radiove spojeni mezi servery

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:41 CET 2004

Jakykoliv bezdratovy Ethernet, trh je tim bohate naplnen a tim padem to
uz neni az tak drahe (hrube odhaduji kolem 5kKc za jednu sitovku s
vsesmerovou antenkou). Staci hledat napr 802.11, (to je norma pro
bezdratovy ethernet). Standardne vetsina zarizeni chodi na 2Mbps.
Zakladni problem ovsem vidim v nutnosti prime viditelnost mezi antenami.

A nedaji se ty stavebni prace schovat pod neco jineho? Treba koupit
proste od nejake firmy sit na klic a domluvit se s ni, jak to budou
fakturovat. Myslim, ze to vyjde daleko levneji a hlavne na naprosto jine
urovni rychlosti a hlavne spolehlivosti site nez to delat bezdratem.

				Jakub Serych