MAC adresy

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:40 CET 2004

Ale IP adresy se nepouzivaji z duvodu, ze by MAC adresy byly dlouhe a neprakticke. Vzdyt IP adresy jsou skoro stejne (4B oproti 6B) dlouhe a skoro stejne neprakticke. MAC adresy jsou adresami na 2 vrstve OSI RM, zatimco IP adresy jsou na 3 vrstve. Kdyz si prectete neco o modelu OSI a funkcich jednotlivych vrstev (pro pocatecni informaci doporucuji archiv clanku pana Peterky http://earchiv.isdn.cz/index.php3), zjistite o cem je rec a jak a proc se obe adresy pri komunikaci mezi pocitaci pouzivaji.

					Jakub Serych