OK zkousky

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 14:31:23 CET 2004

Zdravim,

> Zkusenost: digitalni satelit ma i na 27.5Mbps spatny obraz. Na ostrych hranach
> v obraze jsou vlnkovite artefakty...

Muzete to nejak rozvest? Do dig. satelitu nevidim ale ta predchozi informace se
mi prilis nezda. MPEG-2 videostream se koduje v rozsahu 1-15 Mbps (pouze video)
a bitrate z vasi strany tezko muzete ovlivnit. Navic mam takovy dojem, ze minimalne
CT [1|2], Prima a TV3 pouzivaji satelit (prostrednictvim fy Czechlik) pro distribuci
sveho signalu na terrestrialni vysilace takze i analogove vysilani vychazi ze stejneho
MPEGu. Ty artefakty vysokych frekvenci v obraze by pak byly v analogovem vysilani
jeste patrnejsi.

S pozdravem,

Jakub Slajs