Re: Ozvučení kinosálu

Jan Wnetrzak jan.wnetrzak
Středa Březen 17 14:31:13 CET 2004

A jsou tedy na ten signalovy kabel kladeny vubec nejake naroky (samozrejme
krome stineni...)? Myslim predevsim co se prumeru vodice tyce. Nebo je to
"jedno" a lze pouzit jakykoli stineny kabel, ktery mam zrovna po ruce?

A jak je to se stereo zvukem? Nekde jsem se docetl, ze vetsi saly se
ozvucuji mono, protoze poslechovy prostor, kde by to pripadne stereo
nazvuceni bylo vnimatelne je minimalni, a ze na vsech ostatnich mistech mimo
tento prostor je zvuk stejne vniman jako mono a to mnohdy jeste v horsi
kvalite nez kdyby byl ten prostor nazvucen mono rovnou.

Petr W.