degradacia kvality MP3

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:59 CET 2004

| Odes?latel: Pavel Chromy <mac@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
| da spousta veci "opravit". Umi to programek zvany MP3 Trim, v
| neregistrovane verzi ma omezeni na delku souboru. Poku vite nekdo o necem
| takovem zadarmo, sem s tim. Pokud se jedna o lokalni zmeny, a jsou naroky

Nedeste se, ma to jenom 30k ale funguje jako za dob ZX Spectra, tedy umi
delat nejenom strihy, ale i pracovat s hlasitosti a ukazuje v grafu uroven
nahravky (zjednodusene, ale staci to). Je to na MPEG L2 a L3. POkud chcete
i na L2, musite si stahnout upravenou knihovnu mpeglib.dll. Prehravac ?la
winamp toho borce ma jenom 20k (mel 15 a byl i rychlejsi, ale vypadal
prilis spartansky).

Jo, malem bych zapomnel na to nejdulezitejsi:

http://www.rz.uni-frankfurt.de/~pesch/

Zdravi
		Jaroslav Lukesh
V americk?ch v?znic?ch je moment?ln? p?es tis?c lid? zav?en?ch bez soudu
    bez obvin?n?, bez p??stupu k pr?vn?k?m, bez kontaktu s rodinami,
 v podm?nk?ch v?c ne? stresuj?c?ch. Jejich jedin?m provin?n?m je m?sto
        jejich narozen? a jejich p??slu?nost k ur?it?mu etniku.
                            www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=257