3.5 HDD -> notebook

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:30:50 CET 2004

Ahoj,

Tuesday, April 16, 2002, 12:56:04 PM, Majk Majk pise:

M> Ahojte, nevite jak je zapojena redukce z 2.5? HDD na 3.5? HDD. Respektive
M> jde pripojit velky harddisk k notebooku? Nejak se mi nepodarilo na netu
M> najit popisy pinu..

http://www.hw.cz/docs/hwb_new/index.html
Connectors
 Harddrives
  ATA (44) Internal

Redukcia je 1:1, akurat na malom konektore (ak pripajas 2,5 disk do
pozicie pre 3,5) musis pripojit napajanie 5V pre 2,5 disk (pozri piny
41-44). Ak chces pripojit 3,5 do notebooku, je to horsie, musis tomu
disku zabezpecit aj 12V. Ja som to este neskusal, ale v principe malo
by to ist hoci aj s externym 12V zdrojom.

--
Jindro