PIC

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:43 CET 2004

Jen po tech problemech co se tady v konferenci resily
s programatory napajenymi z RS232C doufam,
ze uz si to nikdo nebude stavet - je to skoda casu.
BTW, kdyz nebudete mit vhodne napajeni, vetsinou staci
vzit nestabilizovany 12V/300mA az 500mA adapter do zdi,
protoze pri odberech programatoru jsou casto schopny
udrzet napeti dostatecne (tedy podstatne vice nez 12V,
ktere jsou na nem psane), ale je jasne, ze poradny zdroj je
vzdycky lepsi. Tedy takovy adapter je lepe si promerit, jestli
stiha i pri programovani. Nejakych klidne i 1000uF/25V
elyt na napajeni programatoru pak jiste jen prospeje.

Pokud vhodny zdroj mit fakt nebudete, staci pro napajeni
pouzit 4 ploche baterky seriove. Ono to sice neni na prvni
pohled moc profi, ale na druhou stranu, ony vydrzi opravdu
dost dlouho, tedy kdyz je budete pripojovat k programatoru
jen kdyz s nim pracujete :). Kdysi pred lety jsem to tak mel a
vydrzely urcite dele nez rok, takze se Vam k nim klidne vyplati
i na tak dlouhou dobu pripajet i kus napajeciho konektoru
na kabliku a omotat je kusem izolacky, aby drzely pohromade.

--
Jiri Bezstarosti

----- Puvodn? zpr?va -----