ERS50

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:30:12 CET 2004

Mozna Vam panove vybocim z uvah, jen bych rad
predlozil k ozvucovani salu k uvaze takovy maly
napad k pripadnemu strhani; pokud je nevhodny,
urcite se nebudu zlobit :).

Kdyby se udelalo kus krabicky, ktera by na nejaky
display vypisovala treba jako bargrafy frekvence,
tedy nejak vhodne odstupnovana pasma a do repro
se pustil sum, dalo by se obehat sal s timhle
merackem a pekne si vsechno srovnat, aby to co
nejlepe vsude sedelo. Ja tedy nikdy sal neozvucoval,
nevim tedy presne o cem vsem to je a ani tento
thread moc nesleduji, ale tohle mne napadlo a
mozna to nebude ani nove a nebo je to blbost
a ma to nekde vadu na krase. Takze jen takovy
napad, jehoz provedeni by zrejmne nebylo ani
prilis slozite - alespon si to zatim myslim :).

--
Jiri Bezstarosti