Zkusenosti s MU ALpha?

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:12 CET 2004

Oh, panove tak mne uz tolik nebijte :))).

Ja jen napsal svuj nazor, muzete mit jiny. A jen tak
mimochodem, do 1kB se vejde spousta veci a da se napsat
i 64kB program o nicem. 1kB, jak jiste vite, nemusi byt jednoduzsi :).

Jiste to neni o tom, ze nekdo neco napsal, tak to tak
proste je - to je cesta do pekel, tedy diskuze je jiste plus.
V kazdem pripade se da ale bez emulatoru zit a to je pro zaka,
studenta nebo chudsiho bastlire myslim dost podstatna informace
(na ktere jsme se i castecne shodli) hlavne cenove a
neni to ani zdaleka o tom, ze by se bez emulatoru proste
dalo napsat a potazmo vydelat mene, tak tomu opravdu neni.
Program je totiz potreba vymyslet a toho Vas neusetri vubec
nic, emulator Vam jen muze pomoci odhalit vlastni chyby.
Tedy o vyhodnosti teto investice si musi kazdy rozhodnout
sam i podle typu aplikaci ktere pise, kde vlastne take
v rozporu nejsme. Ono pouzivat jednochip na superdlouhe
superslozite aplikace neni uplne nejobvyklejsi a ty kratoucke
v ramci kila maji mnozstevne znacnou prevahu a mohou byt
(a nekdy i jsou) drazsi nez ty dlouhe. Treba pro bastlire, ktery
na rozdil od nas, jen jednou za rok napise kilo kodu se to proste
vyplatit nemuze. Ale kdyz ho to bavi, proc by si to nemohl
koupit i pro jedno pouziti za rok, lide kupuji i zbytecnejsi veci
(tedy kdyz na to maji). Profik pak o tom neuvazuje a kdyz to
proste potrebuje, koupi to a neuvazuje o tom jestli ano ci ne,
protoze kdyz to kupuje uz vi proc.

Ackoli nejsem nijak stary, jsem docela konzervativni a tak
take moje nazory tak berte, rad resim veci jen vlastnim mozkem
a jeste z toho mam radost a bavi mne to :).

--
Jiri Bezstarosti