DFFT

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:12 CET 2004

Pokud Vam jde o ADuC812 nebo ADuC816, dostanete
maximalne 2ks od kazdeho jako vzorky, ale opravdu
zdarma i s dorucenim.

Jinak si z toho nic nedelejte, ten problem s casem
ma kazdy normalni workoholik, tedy vcetne mne :).

Ty PIC16F87x jsme myslel hlavne z hlediska, ze uz maji
ADC a neni tedy nutne ho pripojovat externe.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Marek Pavl? [mailto:marekpavlu@mybox.cz]
Sent: Monday, April 15, 2002 7:55 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: DFFT

Teda v literature se hrabu vedne v noci, ale zacinam zjistovat,
ze uz nevim, kde mam brat cas. Ono se dela neco tady, neco tam a
pak si pripadam jako schizofrenik. A ja se do temneho lesa nebojim.
51 bohuzel neni muj konicek, to tak stary Z80, to byla zabava.
Co se tyce 16F87x, tak se mi to zda zbytecny. Neni nutne, aby to bezelo
real-time. To co chci je, aby se navzorkovalo treba 256 byte, a
potom uz jen pomala DFFT. Pritom vzorkovani by melo byt asi 48kHz.
Ono by mozna pro vyssi zpracovani bylo nutny prejit na 18Fxxx.
Nevite, kdo je prodava. GM ne.

Analog nabizi ty DSP zdarma?

Marek Pavlu