maly sber dat

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:11 CET 2004

Je opravdu potreba ty mereni tak casto ?

Nestacilo by merit mene casto a pak pouzit pul
mega FLASH pameti, ktera je docela lacina a
bezne k mani a odpadne i trapeni se SMARTMEDIA ?
Dost by se to zjednodusilo a nebylo by potreba
ani tak velkych prenosovych rychlosti pro cteni
zaznamenanych dat. Myslim, ze bych si dost
rozmyslel, jestli tech dat potrebuji tolik, tedy
jestli je nutna tak vysoka "hustota" mereni.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: jezek [mailto:jezek456@atlas.cz]
Sent: Thursday, April 25, 2002 11:09 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: maly sber dat

nazdar bastliri, prosim o oponenturu:

velmi vazne uvazuji o malem zarizeni pro sber dat (teplota, vlhkost, ...,
interval 1-15 sec, minim. tyden) a dospel jsem k tomuto reseni:
- pic 16F87x,
- mozna i2c kalendar
- Smartmedia (32MB cca 500,-),
- tepl. cidla dallas,
- vlhkost - poradite? (nejlepe 1wire + gnd, neni podminkou)
- rs232 (pripadne usb - poradite usb iterface? - mohl by byt spolecny pro
vice jednotek, jde mi o rychlost, takze usb-rs232 nevyhovuje, ze by
usb-LPT?)

- sm bych pripajel, psal bych do ni hlava nehlava (bez file systemu) - kdyz
se obcas neco ztrati, tak se svet nezbori

- sm se mi moooc libi z hlediska ceny/kapacity, nelibi se mi fs, stranka 512
bytu, pocet pinu interface (14),
  napada vas neco jineho misto sm (treba nejaky 64Mbit cip z pc nebo nejaka
jina divocina)?
- neni neco podobneho hotoveho - tak okolo 2 tisic? (ja vim, ze jsem smesny
:-)
- budu potrebovat bud 1 nebo cca 10 ks

- uvedomuji si, ze se to nevyplati delat, ale ja umim bohuzel jen pracovat a
ne vydelavat :-)

jeste me napada jedna divoka varianta: nejaky visor (casio pv600 ..., cca
6000,-) + rs232 cidla (pic+cidla)
kdyby ten vizor stal  dva, tri  tisice, bylo by to pro me zajimave

diky
jez