uP s moznostou updatu firmwaru

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:11 CET 2004

Zdravim.

PIC16F87x jsou k tomu asi idealni. Pracuje to tak, ze se
zapisuje do jeho FLASH podobne jako do jeho interni
EEPROM pro data, kterou take disponuji. Programy
ktere to delaji se nazyvaji bootlodery. Je to tak jednoduche,
ze jsem si v nestrezeny okamzik jeden vlastni take napsal :).

Jen zpocatku asi nebudete prilis odvazany z RISC
architektury PIC a potazmo z jeho instrukcniho souboru
(tedy pokud jste s nimi jeste nedelal).
Ale je to asi jen vec zvyku.

Vice informaci je na:

http://www.microchip.com

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: STRAKA, Matus [mailto:magpie2@pobox.sk]
Sent: Thursday, April 25, 2002 2:26 PM
To: HW-News
Subject: uP s moznostou updatu firmwaru

Ahoj,

viete mi niekto poradit mikroprocesor/mikroradic, ktory vie sam seba
naprogramovat?

Vysvetlim:
Potrebujem mikroprocesor, ktory vie programovat svoju vlastnu flash, teda
aby spravit dal spravit upgrade firmwaru (cez seriovu alebo USB - nutne su
obidve, USB podpora bude cez externy chip).

Poziadavky:
Cena do 400 Kc (500 Skk)
Aspon 4-8KB flash
Aspon 256Bytov RAM
Aspon jeden prerusovaci vstup
UART

Sucasna platforma je postavena na Texase TMS320F206, ale ten je pre dalsie
projekty prilis drahy.

Nejake napady?

Dik

Mt