AW: AW: petice

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:29:57 CET 2004

Zo sprav som zachytil toto:
Jej manzel ju opustil asi pred dvoma rokmi. Znasilnil ju sused. Porodila
dieta, ktore je dokazom jej cinu. Ten muz sa k tomu spociatku aj priznal.
Potom ale zmenil vypoved a vyparil sa. Tu zenu odsudili na smrt
ukamenovanim. Potom, ako zmenila vypoved a povedala, ze ju znasilnil jej
byvaly manzel, tak ju sud oslobodil. Je tam akasi casova hranica 7 rokov,
dokedy moze dieta uznat muz za svoje aj po rozchode.
Tie cisla si uz presne nepamatam. Tie spravy som pocul na "Deutschlandfunk"
(DLF). Myslim, ze sud zmenil rozsudaok aj vdaka medzinarodnemu tlaku na
Nigeriu.

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Gesendet am: Dienstag, 2. April 2002 11:29
An: hw-news@list.gin.cz; 'hw-news@list.gin.cz'
Betreff: Re: AW: petice

At 11:00 2.4.2002 +0200, Kaliciak, Richard wrote:
>Uz sa to vyriesilo. Ta zena povedala, ze ju znasilnil vlastny manzel a tak
>to uz nieje cudzolozstvo. Sud ju oslobodil.

Tak tomu nerozumim,vzdyt se tam psalo, ze nebyla vdana ?!?
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv