Re(2x): Link na stranku s popisy IR DO + protokoly

Kadoun Vaclav RBCB/TEF1 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:29:56 CET 2004

Ja vim, ze existuji volne programovatelne DO, ale jestli jste si prohledl ty
obrazky, tak treba pochopite, proc chci zrovna tohle... a jestli ne, tak
nevadi. Osklivych placatych tatranek uz mam doma dost, nechci dalsi, a navic
mi pro 90% ovladani z kresla staci Volume+/- a Program+/- , pripadne
Track+/- ... :-) A posledni argument pro vlastni stavbu je, ze mam tuner od
Sony (sice ten nejlepsi, co delali, ale DO u nej neni, jen IR senzor), a
naucit Lerning-remote control  proste nemam z ceho.

S pozdravem
Vaclav Kadoun