Konektory Sony

Josef Madlik madlik
Středa Březen 17 14:29:56 CET 2004

Zdravim.
Ten audio/video je mo?n? koupit jako hotovy kabel na konci s cincemi. Stejny jako pri dodani nove kamery. Samotny konektor jsem
nevidel.Ale myslim,ze neni problem ten kabel zkratit nebo nastavit pomoci cincu.
Napajeci konektor take nevim, mne by se ale hodil opacny nap.konektor, takovy jako je v kamere. Nemate nekdo nefunkci kameru
Sony, ze ktere by se to dalo kuchnout?
J.M.

> DD,
> nevite nekdo, zda a pripadne kde se daji sehnat specialni konektory pouzivane na Sony D8 kamerach? Napriklad se mi jedna o
napajeci konektor nebo o ten troj jack obraz a zvuk.