Teplotni rozsah soucastek - Zarizeni do auta

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:49 CET 2004

On Mon, Apr 01, 2002 at 06:43:00PM +0000, Snail Instruments wrote:

> Soucastky vydrzi, ale nemaji _zarucenu_ funkcnost. Zejmena u polovodicu to stale jeste neznamena, ze nebudou fungovat.

> GM bych prirovnal k takovemu Tescu - od kazdeho trosku, (temer) vsechno skladem, i kdyz dost drahe. Kdo zamysli prisroubovat v kuchyni policku, v Tescu urcite nejaky sroubek zakoupi, ale kdo potrebuje M3x4 se zapustnou hlavou, krizovou drazkou, modre zinkovany, bude mit asi smulu. A vy chcete prave to druhe.

> [...]

Tak na nej natmelte smesi silikonoveho tmelu a praskoveho grafitu vykonovy
odpor a tranzistor na mereni teploty a nastavte si termostat na +10 degC.

Displej dejte z LED. Ty pri mrazu svitej dokonce nepatrne vic nez normalne :-)

--
Karel 'Clock' Kulhavy