Digi sat

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:48 CET 2004

On Tue, Apr 02, 2002 at 06:26:47PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> hranach

> Jsem rad, ze nejsem sam, co neda dopustit na analog. JL.

Ja svuj nazor oduvodnuji nasledovne: analogova televize dostane obrovsky "flak"
spektra pri dobrem odstupu od sumu. Proto se prenese (podle Shanonovy vety)
vice informaci. Je celkem jedno jestli se ty poruchy zobrazuji jako sum nebo
nejake vlnky na haru Barta Simpsona. Proto je analogovy obraz objektivne lepsi
:-) Navic, ja mam radsi sum, protoze ten je a) spektralne furt stejny takze se
na nej muj mozek muze adaptovat a vhodne zvolenou konvoluci ho vykuchat b)
linearni takze kazi vsecky obrazky stejne a ne ze budu koukat na super-kvalitni
staticke sceny a pak nekdo svenkne po kamenite pousti za mihotani plamenu a ja
vyskocim z kresla hnusem.

--
Karel 'Clock' Kulhavy