Digi sat OT

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:48 CET 2004

On Wed, Apr 03, 2002 at 08:54:52AM +0200, Jakub ?er?ch wrote:
> To mi pripomina obdobne diskuse pred par lety, kdy uznavani odbornici na
> zvuk podobne skakali hnusem z kresel, kdykoliv slyseli hudbu z CDcka a
> tvrdili, ze se jim cerny vinyl nikdy nepodari vytlacit....

No kdyby satelitni televize prenasela digitalni data jak byla navzorkovana
bez ztratove komprese jako to dela CD tak by to byulo koukatelny. Ale
takhle ne. To je jako byste tvrdil audiofilovi ze mp3 na 128kbps je
vrchol posledni techniky a za na vyssi rychlosti nema smysl jit protoze
je lidske ucho nerozezna.

--
Karel 'Clock' Kulhavy