ROZLOUCENI - budete mit klid

Kice kice
Středa Březen 17 14:29:47 CET 2004

On 24 Apr 02, at 10:45, Stanislav Holecek wrote:

> ANO muzete si debatovet o cem chcete...
> Uz Vam nebudu prekazet.
> Tem kteri vedeli o co jde dekuji za podporu
> a vy ostatni si uzivejte "svobodu internetu"

Nie som proti moderoveniu, len vas horlivy pristup povazujem za
neadekvatny (stacilo posunut latku).

> Je jina doba ... ale lide jsou stejni

To je pravda, socializmom sme postihnuty viacery. Vzhladom k
mojmu veku aj ja, i ked sa to snazim v sebe potlacat.

> Pokud jste si nestihnul vsimnout, tak jsem konference hw-news usmernovat
> pouze upomenutim a nicim jinym.

Ale vsimol som si to. Vsimol som si vsak aj tieto Vase slova k
pravidlam konfery:
"Kdo je nebude respektovat bude z konference vylucen.
Nic a nikdo mu nebrani, aby si zalozil WEB a KONFERENCI
podle svych predstav. "
A tiez som si vsimol, ze diskusia na temu "OT:Prijimaci pohovor"
sa zmenila na kritiku admina. Pridal som sa aj ja, i ked na OT
prispevky reagujem vacsinou mimo konferencie.

Tuto moju reakciu este poslem do konfery, ak mate zaujem
reagovat tak uz sukr.

Kice
mailto:Kice@11.sk