ROZLOUCENI - budete mit klid

Kice Kice
Středa Březen 17 14:29:47 CET 2004

Zdravim konferenciu!
Oooou, to sa mi tu nazbieralo reakcii.
Som pricinou tejto diskusie, tak sa k tomu este raz vyjadrujem tu.

Zhrnutie:
Pan Andy Jancura slusne poziadal admina o trochu trpezlivosti. Nepostrehol som
ziadnu reakciu na jeho mail. Kedze som zdielal jeho nazor, dal som to na
vedomie tiez, len som zvolil inu formu - podstatne tvrdsiu a reakciu som
postrehol.:-))

V prvom rade reagoval pan Holecek tak, ze to vzdal. IMHO reakcia nie hodna
 admina. To je mi luto. (nechcem tym povedat, ze by ma potesilo vyhodenie z konfery)

Dalsia skupina hovori o potrebe moderatora. Tu sa tvarim, ze sa ma to netyka,
 pretoze jasne pisem, ze s moderovanim suhlasim. Kritizujem len sposob. Mne by
 chybali OT ako chemia pana Simona Cihelnika, studovat/nestudovat na VS,
 savoniuv rotor ci prijimaci pohovor.

No asi najviac "zaujalo" moje prirovnanie k PS VB :-)
Tak toto som prehnal, priznavam. Nie preto, ze by som to chcel celkom odvolat,
 ale doslo tu k nedorozumeniu, ktore som mal predvidat. Potvrdilo sa ze nasinec
 je veeelmi citlivy na "stare strukrtury". Pre mna je prislusnik PS VB typickym
 prikladom horlivosti, ktora sa stava az kontraproduktivnou. Nechcel som tym
 vyjadrit, ze dopravu (konferu) netreba riadit. Kto zazil, tak mi mozno da zapravdu,
 ze ked riadil dopravu prislusnik PS VB, tak to malo "osobite caro" (na rozdiel
 od obycajneho policajta, ci semaforu)
Takze moje ospravedlnenie: musim viac vazit slova, pri pive by sme si to zrejme
hned vysvetlili, v konfere to vyznelo velmi zle.

Nakoniec este musim trochu do vas rypnut. Mnohi tvrdite, ze podla pravidiel konfery
by taketo diskusie mali byt vyhradne sukromne. Preco to potom nedodrzujete?
Jasne som uviedol, ze ocakavam reakcie sukromne. Jedinou jednou svetlou vynimkou
je pan Jiri Zuska. Musim ho za to pochvalit (napriek tomu, ze sa na moju adresu
nevyjadril najlichotivejsie :-)))

Tu asi napada otazka preco ja nereagujem sukromne:
1. momentalne nestiham (slaby argument)
2. oboznamim aj mlciacu vacsinu

Tak kto toto docital az do konca je hrdina. :-)

Viac nebudem na tuto temu reagovat v konfere, jedine na sukromny mail!

Dobru noc
 Kice                        mailto:Kice@11.sk