ADMIN STOP

Kice Kice
Středa Březen 17 14:29:47 CET 2004

Jindrich Vidensky, pisal:

JV> Asi tu niektori jedinci este nepoculi vyraz moderovana konferencia a
JV> o osobe, ktorej sa hovori moderator. Asi nevedia, ze moderator nie je
JV> synonymum pre diktator (stara struktura, PS VB, atd.). Nechapem, preco
JV> treba urazat cloveka, ktory sa stara, aby tu nebol bordel :-(

Nemal som v umysle urazat moderatora, ale uplne inac to vyznelo.
To som mohol predvidat a preto to hodnotim ako svoju chybu.
PS VB je pre mna priklad, ked horlivost a snad emocie prevladaju nad
nadhladom a rutinerskou rozvahou. Tak mi vdy pripadali, ked pri
roznych akciach riadili dopravu. V tomto zmysle ma to napadlo ked pan
Holecek stopol diskusiu. Svoju zbrklost len potvrdil tym, ze moju
tvrdu kritiku "vyriesil" rezignaciou.

JV> Chapem, ze tu niektorych zaujima napr. tema vyberu zamestnanca, ale
JV> jednoducho sem nepatri, aspon v podobe, do akej sa zacala vyvijat. To
JV> by sme si tu mohli pisat aj o domacich pracach, ved vela z nich sa
JV> robi kadejakymi elektrickymi porichtungami.
Nesuhlasim s Vami pretoze uvadzate prilis extremne priklady (domace
prace), ktore prax konfery nepotvrdzuje. Nejdem to viac rozvadzat
pratoze mi pomohol MK svojim dnesnym prispevkom. Plne sdielam jeho
nazor, tam si to mozete precitat.

JV> BTW, pan Kice, OT znamena off-topic a dokonca ani "normalny OT" nema
JV> statut nejakej vynimocnosti, ktory by mu zarucoval pobyt v konferencii.

Samozrejme, ziadny prispevok nema statut vynimocnosti. Svet nie je
ciernobiely, preto som pouzil vyraz "normalny OT". Pokial by bol
prispevok napr. na temu "sex poloha na dnesny den" tak by som to
nazval ako "brutalny off topic" Vy v tom nevidite rozdiel?

 Nemyslim si, ze som najmudrejsi. Toto je moj postoj.

 Kice                        mailto:Kice@11.sk