ROZLOUCENI - budete mit klid

Kice Kice
Středa Březen 17 14:29:47 CET 2004

Vagner Pavel, pisal:

VP> Shodneme se snad na tom ze urcity rad by se mel dodrzovat.

Samozrejme, bez diskusie.

VP> Srovnani nekoho s VB muze byt snad vyplod nejakeho vztahovacneho jedince s
VP> urazenym egem, ktery si bere vytku vuci vlastni osobe jako osobni utok.

Tento Vas nazor som nepochopil. Asi ste necital pozorne konferu,
pretoze proti mojej osobe nebola ziadna vytka. Nemohol som si teda
brat nic ako utok proti mojej osobe. Nedava mi to proste logiku.
Mozete mi to vysvetlit?

Neporovnaval som s VB, ale s PS VB, co je v tomto pripade zasadny
rozdiel.
Nemal som v umysle urazat moderatora, ale uplne inac to vyznelo.
To som mohol predvidat a preto to hodnotim ako svoju chybu.
PS VB je pre mna priklad, ked horlivost a snad emocie prevladaju nad
nadhladom a rutinerskou rozvahou. Tak mi vzdy pripadali, ked pri
roznych akciach riadili dopravu. V tomto zmysle ma to napadlo ked pan
Holecek stopol diskusiu. Svoju zbrklost len potvrdil tym, ze moju
tvrdu kritiku "vyriesil" rezignaciou.

VP> Nekdo si porad mysli, ze demokracie znamena ze si muze delat co chce.
Ak ste pod "nekdo" myslel mna, tak sa mylite.
Veta "komu se to nelibi, muze si zalozit vlastni konferu..." mi pripada
rovnako zvratena, ako "v demokracii si moze robit kazdy co chce"
Nemyslite, ze sa da aj inak???

VP> Pokud se nejake tema vyvine  v neco uplne jineho nebo flamewar, je nacase
VP> aby to admin stopnul a my to respektovali. Je spousta lidi co to taha pres
VP> modem a musi platit za zbytecne vylevy nekoho kdo ma nutkavou potrebu se
VP> zverejnit. Pokud na neco takoveho chci reagovat tak bych si mel rozmyslet
VP> jestli to ma opravdu prinos nebo ne. Proto by to amdmin nemel vzdavat a
VP> ustupovat lidske blbosti!!!!!

Admin neustupil ludskej blbosti, on nezvladol svoju ulohu. Pokial by
nebola ludska blbost, nebolo by treba admina. Alebo sa mylim?

Moj nazor na konferu dnes pekne vyjadril MK. Ak mate zaujem mozete si
to precitat. Plne s nim suhlasim. (usetril mi pisanie:-)))

Kice                        mailto:Kice@11.sk