ROZLOUCENI - budete mit klid

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:29:32 CET 2004

At 14:32 24.4.2002 +0200, Vena Kovar wrote:

>I ja bych Vas ADMINe chtel pozadat o shovivavost a navrat. Vas zasah byl
>presne ve spravnem case a VELMI decentni. Tato konfera se timto podle mne
>vyznacuje a to jeji vyhoda.

I ja se pripojuji k nazoru,ze moderator je vic nez nutnost. Pamatuji jeste z
Fida,ze moderator byl vzdy uctivany clovek a rozhodne si ho nikdo nedovolil
takhle verejne napadnout.Na Fidu se taky napr. kazdy mesic posilali do
konference Rules,aby kazdy vedel "vo co gou" a pokud nekdo soustavne
porusoval Rules,byl nejdrive napomenut soukrome,pak verejne a pak
nemilosrdne odpojen.
Moderator je opravdu potreba at se to nekomu libi nebo ne.
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv