Precteni CP PIC 16F84A ???

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:10 CET 2004

Kdysi jsem se o tomhle bavil na jine konferenci a odpoved znela ano.
Marek Pavlu
Odpoved1)

Hacknut niektore picaky ide v celku v pohode.
Sam som to skusal na pic16C84 a precital som cely program a prislusne
pamete. :) Sposob je dost nebezpecny lebo sa vyuziva napetove namahanie.
Cool vec!
Nejde to vsak s f-kami. Popis je niekde na nete ako to pisu ostatny.

> Utok na zabezpecene PIC16C84 a 16C71 je pomerne znamy. Popisuje to D.Tait
> na svych strankach. PIC16F84 a vetsina novych PICaku je proti takto
> jednoduche manipulaci udajne ochranena, presto spousta lidi tvrdi, ze to
> jde obejit.
> Zkus http://www.geocities.com/ResearchTriangle/Lab/1578/pichack.txt nebo
> http://www.net.yu/~dejan/download/crackpic.zip pripadne
> http://www.cl.cam.ac.uk/~sps32/mcu_lock.html
> PetrP

Odpoved2)
Ba ne , nejak to jde.
Na inetu jsem nasel drobnej navod , ale asi bych to nezvladnul :
- naleptat pouzdro io
- navarit nejaky mikro dratek
- pripojit k nejakymu programatoru
.. a je hotovo.

A vite proc jablotron pouziva PIC12C508 ?
Protoze u toho jedinyho se to nikomu nepovedlo ani nepovede .... (aneb
tajemstvi plovouciho kodu , ulozeneho v dalk. ovladani)

SkyNet