PIC16F628 @ 2-3V ?

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:02 CET 2004

1)Chces to pouzivat za nizsich teplot? Pak Industrial verze
2)Pozadujes nizkou cenu a nepotrebujes vysoky kmitocet? Pak nizsi kmitocet
3) Jestli se pamatuji dobre, tak 2-3V pro 4MHz by melo byt v okne
funkcnosti,
 kterou zarucuje Microchip. Ale nevid?l jsem graf, ktery by zobrazoval
zavislost
 napeti, kmitoctu a funkce(OSC kmita)

Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Lukas Grepl
Sent: Wednesday, April 03, 2002 11:47 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: PIC16F628 @ 2-3V ?

Zdravim konferenci,

jaky je vas nazor na pouziti normalni (F) verze toho procesoru pri napajeni
ze dvou tuzkovych clanku, tj. Ucc=2-3V, fosc=4MHz?
(pro pouziti ve zkusebni serii jednoho vyrobku, provoz v pokojovych
podminkach - LF verzi nemuzu v rozumne dobe /vcera bylo pozde/ sehnat).
zkousel jsem jeden kousek F628-20 co tu mam a ochotne slapal jeste pri 1.8V,
mozna i mene...

vzhledem k napajecimu napeti 2-3V:
- myslite, ze se da spolehnout na funkcnost toho PICu (u 20ks)?
- je lepsi pouzit mod oscilatoru HS nebo XT? (xtal 4MHz)
- mam moznost pouzit industrial verzi na 20MHz, normalni na 20MHz nebo
normalni 4MHz - ma smysl preferovat drazsi typ I-20 proti ostatnim?

Predem diky za odpovedi.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT