Pic C HITECH a 16F627

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:02 CET 2004

Ja jsem sice jiz odpovidal, ale znova.
1)Nijak, zadna podpora, nic , vakuum(snad by se povedlo neco s tim delat,
ale kdyz budete ovladat funkce,
  ktere migrovaly u jednotlivych verzi, tak to bude galimatyas)
2)Jde
3)Plati, ale nikdy se mi to moc dobre nevedlo.
4)Ja doporucuji cc5x compiler, demoverze ma cela cisla do 16 bitu, realna do
24bitu
   Podpora snad vsech typu procesoru 16xxxx, ale ma omezeni na 1024 slov
kodu na jeden modul(16F627 samozrejme taky)

Marek Pavlu
  -----Original Message-----
  From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Michal
  Sent: Saturday, April 13, 2002 2:27 PM
  To: hw-news@list.gin.cz
  Subject: Pic C HITECH a 16F627

  Na prvn? pokus jsem nedostal odpov?? proto to zkou??m znovu.
  Demo verze C od HI-TECH je ur?ena pro 16F84A, ale jak se bude tv??it s
16F627. Chci pou??t HW UART, kter? adresn? odpov?d? GPR (RAM)  v 16F84A.
  1) Lze definovat prom?nn? na tyto adresy?
  2) Lze v demo verzi vkl?dat asembler?
  3) ?dajn? m? HI-TECH fungovat s MPLABem, plat? to i pro demo verzi?
  Michal