UHF vysilac

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:51 CET 2004

Dobry den,
vcera jsem ziskal TV modulatur (UHF pasmo) z videa, ktery beha spolehlive na
napajeci napeti 4.6 - 12V a proto se mi hodi do meho modelu. Odstranil jsem
??st s TV konektory a zbyl mi samotny modulator, ktery vysila s 10ti cm
antenkou tak na 5m.

Mam nekolik dotazu:
1. Jaky vykon UHF zesilovace budu potrebovat aby byl dosah (z modelu
letadla) cca 500-1000m (prijimano na kapesni TV s prutovou antenou)?
2. Bude vykonostne stacit nektery z monolitickych mikrovlnnych zesilovacu od
Mini-Circuits typu ERA, MAR, VNA...?
3. Kdysi jsme se ucili, ze vhodna antena pro vysilace je lambda/4 (vypocital
jsem neco kolem 10cm pro stred UHF pasma) je toto vhodne reseni?

Mockrat diky za pripadne rady, a odkazy.

ML