terminal

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:51 CET 2004

    Zdravim,
ja pouzivam jako "terminal" pouzivam linuxovou konzoli.
Kdyz chci neco do 51 zaslat, zadam pouze prikaz

echo "Nejake znaky nebo data" > /dev/ttyS0

Akdyz chci zas neco naopak cist, tak zadam prikaz

cat /dev/ttyS0

Oba prikazy mohou i bezet soucasne, s tim, ze v jedne
konzoli vysilam ven z portu, v druhe to zase ctu
a vypisuju na obrazovku. Pokud jsem mel hexa data,
presmeroval jsem si vystup do souboru a pak se na to podival
hexa editorem...

Vyhodou pro me bylo, ze muzu nastavit akceptovani RTS/CTS
rizeni dat, rychlost, a ze takhle muzu treba vyslat cely
soubor...

Dalsi vyhodou muze byt treba to, ze neco merite v '51
(treba teplotu) a jednou za cas to vyslete do souboru
v PC, kde to treba muze cist www server a umistovat
to na www stranky (takova jednoducha virtualni laborator :-)

Mozna to ale nebude to prave orechove pro Vas, spis
jste asi hledal neco pod windows. Ja ale pisu, ladim
a programuju jen pod linuxem, takze pro me je to idealni...

Tento zpusob je zarucene free :-)

		    S pozdravem

--
                                         Martin Sveda