OT:Schemata a servisni dokumentace

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Ono cca 100 list? a n?kter? barevn?, n?kter? A3 chv?li trv? a nejde po??tat
>jenom pap?r, barva ale taky mzda osob?, kter? to kop?ruje. osobn? jsem pro CD,
>ALE - kolik se jich mus? prodat, aby n?klady na scanov?n? a form?tov?n? umo?nili
>cenu 50K? za kus???? Je n?jak? rozvaha????
>pozn. dokumentaci do 10ti list? A4 pos?l?m zadarmo oby?ejn?, proto?e st?t s t?m
>frontu na podac? po?t? se nevyplat?.
>tolik k tomu n...l.
>mimochodem sh?n?m schema na ultrazvukovou pra?ku TESLA UC 002 BM1. Klidn? d?m
>500, i kdy? to bude jen 15 list?.

Ale to jste zle pochopil, nebo se ja zle vyjadril. Tu dokumentaci jsem potreboval a byl jsem za ni ochoten zaplatit.
Cenu respektuji a psal jsem i to, ze jsem rad a vdecen jak rychle dosla.

Ne me na....o neco uplne jineho. To, ze to proste na webu neni, nebo na CD. Ze se nekdo musi tyrat s kopirovanim, a potom zase se skladovanim papiru. Tohle me vadi. Proto bych chtel vse dostupne naskenovat a soustredit na CD.
K te rozvaze - ja si to nepredstavuji jako vydelecnou cinnost. Rekneme ze tech 50,- je vstavu nahradit naklady na CD, krabicku a vypalovacku. A jak znam nasi spolecnost, obratem se to zacne sirit zivelne.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz