ROZLOUCENI - budete mit klid

MK info
Středa Březen 17 14:28:24 CET 2004

Dlouho jsem v?hal, zda t?z prispet troskou do ml?na. Nakonec proc ne.

Predne - TATO KONFERENCE POTREBUJE ADMINA , a osobne bych byl rad aby
soucasn? Admin pokracoval.

Dlouho tvrd?m, ze HWnews nen? jen "obycejn? odborn? konference", ale sp?se
debatn? krouzek - jist?m zpusobem komunita lidi, kter? maj? nekter? spolecn?
z?jmy.
Proto se odlisuje od jin?ch, striktne odborn?ch konferenci. Pokud ji srovn?m
s asi nejleps? (pouze dle m?ho n?zoru) odbornou konferenc?
delphi-l@clexpert.cz , tak
mus?m konstatovat, ze po vecn? str?nce je to tu o nicem. Na druhou stranu je
zde mnoho OT t?mat, kter? jsou velmi zaj?mav? a hlavne komentovan? lidmi z
oboru. A prave v tom vid?m nejvets? klad. Vsechna ta OT je mozn? diskutovat
i na jin?ch m?stech, ale skladba lidi zde je unik?tn?. Jsme lid?, kazd? m?
jin? schopnosti, znalosti, zkusenosti a n?zory, ale m?me spolecn? povol?n?
nebo hobby.
Je jiste zaj?mav? si v hospode pokecat o "prij?mac?m pohovoru" s l?karem,
pr?vn?kem  a zedn?kem. Ale jiste mi d?te za pravdu, ze pohled kazd? profese
bude odlisn?. A v tomto vid?m nejvets? prinos HWnews. Ne v odbornosti, t? je
tu casto velmi m?lo, ale v komunite kter? se zde setk?v?.

A pr?ci Admina opravdu nespatruji ve funkci "hl?dac?ho psa", ale v autorite,
kter? dok?ze odfiltrovat a zarazit naprosto nesmysln? debaty o politice,
vecnosti, Bohu, etc.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz