OT: MAC adresy

MK info
Středa Březen 17 14:28:23 CET 2004

Omluvte me matematicke ignorantsvi, ale neni nahodou rozdil mezi 2^48 =
2^(8*6) a 2^8*6. Ja to tedy vim, ale mam pocit, ze par lidi v tom ma zmatek.

Panove nezlobte se,
je to tyden co jste tu kritizovali (a pak odprosovali) admina. Tato debata
je zarny priklad OT, ale nikdo ji tak nequotuje. Tema je naprosto vycerpano,
ale presto se tu ozyvaji vykriky naprosto o nicem. Nemam vubec nic proti
obcasnym OT, ale proc je natahovat pres unosnou miru.

Lide bdete a neblbnete

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz