ericson

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:12 CET 2004

No vyborne, jak? :-)

Muzete se prosim rozpovidat? Myslim, ze par nestastnym majitelu A1018 to rozhodne oceni..

Diky,

J.N.

> novejsich Eriku
> prikazu pro SMS na
> pres IrDA, ale jen

> by na to bylo
> neni problem,

> infratransceiveru (napr. HSDL1001001) a koderu/dekoderu (HSLD
> 7000 , 7001) .
> Ale problem nastane s implementaci IrDA protokolu. Minimalni
> protokol je
> specifikovan zde:
http://www.irda.org/standards/pubs/litever10.pdf  Zkousel
jsem hledat, jestli to neni nekde na webu hotove pro Atmela, ale nic jsem
nenasel.

Jezis, proc tak slozite. Ja to mam s Atlelem uz davno ubastleno a chodi to
bez problemu. Staci mi na prijem 5 tranzistoru, jedna dioda na pirjiem a
jedna na vysilani a softwarove reseny UART a chodi to. (tedy pokud od toho
nebudu chtit 115kBps).

                Michal