Zdroj k digi fotoaparatu

Ondra xkonference
Středa Březen 17 14:28:12 CET 2004

  Zdravim
AVR ma pamet organizovanou do 16-ti bitovych slov, takze do ni
nemuzete jen tak jednoduse ulozit jednobytovou konstantu. Tedy
muzete, ale druhy byte bude automaticky nulovy.
Jedina moznost, jak setrit pameti, je ulozit tam ty konstanty dve
(nebo samozrejme po nasobcich dvou).

Takze v AVR asm to pak vypada takhle:

Konst: .db 1,2

Nevyhoda je, ze pro druhou konstantu si nemuzete primo urcit
navesti a musite se na ni odkazovat pres Konst+1 (a nebo nejak
jinak).
        Ondrej Puzman