Rychlost USB

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:12 CET 2004

Jeste bych poznamenal k tomu konkretnimu reseni wireless sitovky na USB, pokud mate na mysli reseni od orinoca (compaqu, cisca, 3comu) nebo itec-u, mate vlastne USB2PCMCIA a v tom normalni PCMCIA sitovku. Takze tu efektivni propustnost USB musite jeste snizit o overhead zpusobeny emulaci PCMCIA pres USB a dopracujete se asi na 7-8Mbps.

Alespon k takovemu vysledku jsem dospel ja. Merici sestavu jsem mel takovouto: 2 stanice do PCI (PCMCIA karticka s redukci do PCI), jednu stanici na USB a jednu na ISA (takovy ten SOHO accesspoint vykazoval pri nejlepsim tak 6Mbps efektivne).

Jirka N.