Mirny OT: Impulzy na paralelnim portu - linux

Ocelik Vojtech SGD Vojtech.Ocelik
Středa Březen 17 14:28:12 CET 2004

> popsane, jak pocitat impulzy privedene rekneme na nektery pin
> paralelniho portu v Linuxu (ve windowsech to umim realizovat,

Zdravim,
mozna, ze odpovim mirne OT, ale neco o par.portu je popsano primo v /usr/doc
(alespon u Slackware). Ale jestli obcas potrebujete sahat na HW (preruseni,
casovani, ...) tak muzu doporucit RT-Linux (hard real-time modifikace jadra,
rychla odezva na preruseni, ... kvalitou se bude mozna blizit ke komercnim
VxWorks apod.). Klasicke jadro linuxu bezi jako "task s nejmensi prioritou"
a fungujou v nem 100% vsechny aplikace a moduly pro normalni linux (a ani
nejsou pomalejsi). Prijemne me prekvapilo API - uzasne jednoduche
programovani (je to tak jednoduchy, ze porad cekam, kdy se obevi nejaka
zrada (ale zatim se nic neobevilo). Opravdu uzasna vec, vrele doporucuji
(www.rtlinux.org).

	Vojta O.