UHF koncovy stupen (bylo: UHF vysilac)

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:01 CET 2004

Nekoukal jste se na internetu? Ja jsem tam objevil stranky nejakeho
cloveka, ktery ma v letadle barevnou kameru a pise, ze tam ma vysilac
vlastni konstrukce. Ale schema na strankach nema.
Mozna ze by ho ale na pozadani poslal.
Jen tu adresu...... Dostal jsem se tam nejak z www.modelcentrum.cz

Ondrej Tesar

MLpc> Jako nejjednodussi reseni pro koncovy stupen k video modulatoru se mi jevi
MLpc> ne prilis drahy VF zesilovac MAR-n.

MLpc> Jaky by mohl byt dosah vysilace ve III. nebo IV. TV pasmu s vykonem cca
MLpc> 10mW? Jak by se asi zkratil dosah, byl by vysilac umisten cca 2m pod vodou?
MLpc> Na vysilac by byla prima viditelnost.

MLpc> Nejni nekde na webu nejaky graf nebo vypocet ze ktereho bych mohl vypocitat
MLpc> dosah vysilace z parametru vyzareny vykon, frekvence, utlum prostredi, ... ?

MLpc> ML