Pajkovanie

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

jeste jedna trosicku OT.Da se to pouzit v rezimu hroky vzduch i na pretaveni
nebo pripajeni tech SMD jak klasickych tak tech IO , nebo se to musi zpatky
valit mikropajkou?
Sorry ze tak otravuju , ale kdyz za to mam vyhodit pres 10 litru tak bych
potreboval co nejvic informaci.
Diky

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Jiri Polasek
Sent: Wednesday, April 17, 2002 1:34 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Pajkovanie

Mam ji v praci a nemuzu si ji vynachvalit. Bezne odsavani je v pohode. Na
SMD se musi vymenitmtryska a filtrpatrona. Mensi svaby (SMD) se odpajeji
dobre. Hur uz to jde u velkych, nebo 4-hrannych pouzder. Tady uz se musi
pouzivat nerozovy dratek, nebo planzeta (je soucasti SMD soupravy-za
hrisny peniz) a postupne nazvedavat jednotlive nohy, az do odpadnuti.
Nevim jestli to je subjektivni dojem, ale zda se mi, ze po tech 4 letech
co ji mam, ji zacina klesat saci vykon. To 14 let stara Wellerka jede
porad jak drak. Kdyby nebylo te ceny-uz ji mam i doma.
Verdikt: kde mohu, tam doporucuji.

Jiri Polasek

>A co takle pouzit SC7000Z.Nema ju tam u Vas nekdo.Se smd nastavcem by to
>melo jit.To je jen teorie.Zaroven se chci zeptat nema nekdo tuhle
>vecicku?Potreboval bych reference pac si to chci poridit:-)

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.