Emulator TOPICE/52

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Pratele pozor!!
v nestrezene chvili jsem koupil do prace emulator TOPICE/52 od firmy
Xeltek. Technicke zpracovani je na solidni urovni (pominu-li dokumentaci
ke konektoru pro pripojeni externich breaku, kterou lze ale nalezt
trochu nelogicky na internetu na strance seznameni s emulatorem), mnohem
horsi to je ale s ovladacim softem. Autora toho SW bych nechal popravit
pro vystrahu i s rodinou (pokud to nekdo dokaze prelozit do cinstiny,
tak mu to poslete; klidne to podepisu). V tom softu nefunguje vubec nic
poradne; napr:
Vyhledavani vzdycky po vyhledani skoci z okna editoru do okna projektu a
musi se mysi prekliknout
Soubory s priponou .A51 to hrde hlasi jako invalidni (a to pise, ze
podporuje Keil tool chain od verze 3.cosi) - musi mit priponu .ASM
Pokud to ma tahnout soubory z jineho adresare, nez korenoveho, tak
odvazne pise hlasku "Can't compile file W:\MOD51\NET485\NET485.ASM:File
path error."
Kdyz uz odvazlivec upravi vsechno tak, jak to vyhovuje tomu de....
prostredi, tak kontruje nekolika okny "Can't load debug info" a pri
pokusu o zobrazeni "mixed", nebo nedejboze vlozeni breaku do zdroj. kodu
to zobrazi maximalne disassembling.
Byl jsem rad, ze program bezi pod XP, ale po instalaci v praci na W98 to
mazane vybralo jako font do editoru jakysi font pro OCR, ktery sice asi
rozpozna pocitac, ale clovek s tim ma dost problemu.
Nema nekdo nejake lespi zkusenosti, popr. neni s nimi nekdo v kontaktu?
Jinak asi pujdu zpet do GM jim to obouchat o hlavu :(((  (a to jsem se
tak tesil....)
Pavel Brychta