Chytry elektromer

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Delali jsme pred par lety rucni terminal pro JME na vycitani takovychto
elektromeru (asi to nebyl presne tento typ ale...) Pristup do nekterych
oblasti (jako treba kalibrace :)) je chranen hesly (pokud si vzpominam
tak 2 urovne). Jeste bych nekde pohledal zdroj. text v pascalu - nejakou
unitu, ktera zprostredkovavala komunikaci, pokud by byl zajem.
Pavel Brychta

www.dlms.com, ale jsou tam spis reklanmi kecy nez presna technicka data
(ta jsou jen pro "members"). Proto se chci zeptat, zda jste nekdo uz s
komunikaci s podobnym zarizenim neco zkousel delat. Pripadne nemate
nekdo kompletni normy kolem dlms?

					Predem diky