Emulator TOPICE/52

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Tak s tim ne tak uplne souhlasim, vcera jsem delal nasledujici pokusy:
A51 V5.02
L51 V3.52 - dela to ty chyby, jak jsem popsal

A51 V6.10
BL51 V4.02 - chyby se neprojevi (tedy ta chyba o nahravani debug
informaci), akorat ze se nedaji vypsat definovane promenne (watch),
takze krokovat muzu, ale promenne nevidim :(((
TOHLE SE NEDA POUZIVAT!!! (Asi se budu muset naucit cinsky :(  )
Kdyby aspon to prostredi dali ven jako Open Source, tak by se s tim dalo
neco delat, ale takhle...
Pavel Brychta