Emulator TOPICE/5

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Pro pripadne zajemce o tento emulator doplnuji, ze Win verze prostredi
je na http://www.appliware.com/index.html (bohuzel neni zdarma) s temi
vytkami, ktere jsem uvadel v predchozich mailech.
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Michal
Sent: Thursday, April 25, 2002 10:27 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Emulator TOPICE/5

Pokud chcete n?kdo po??dn? emul?tor jeden se mi tu v?l?. Je to pln?
hardvarov? emul?tor procesor? ?ady 8031 firmy ComAp. Sou??sti je deska
do ISA slotu, kabel, POD, software a n?vod.  POD um? emulovat typ 80C31
a 80C32. Po dokoupen? PODu lze emulovat nap??klad AT89C5x, AT89C205x,
87C52, 87C51, 80c550 a spoustu dal??ch.

    Pro? ho prodav?m? Po??d?l jsem si rychlej?? verz? (a bohu?el i
drah??) s podporou Dalas procesor?. Jedin?m probl?m je ISA slot a
DOSovsk? program.

Cena 9000Kc
Michal