FTDI

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:27:45 CET 2004

> Nejjednoduzsi bude se zeptat :). Takze se neptejte vsichni,
> ja uz jim napsal. At nemusi odpovidat tisickrate, dam vedet
> vysledek.

Me si nasli na hw news a ozvali se mi sami :o)))))

Tady to je

Dobry den,

na hw-news jsem objevil Vas prispevek ohledne pripojeni aplikace k USB. Pred nekolika dny jsme zacali distribuovat obvody firmy
FTDI, ktere konvertuji USB na seriovy port nebo obousmerny paraleny port (s FIFO). Z hlediska PC se jevi jako seriovy port, takze
odpadaji problemy se softwarovou implementaci USB. Drivery jsou (samozrejme?) zdarma, a to jak pro Win9x/2K/XP, tak i pro Mac a
Linux.

Podivejte se na nase stranky, zacit se da nejlepe zde:
http://www.asix.cz/ftabout.htm

Minimalni odber: 1 ks
(Dodame samozrejme klidne i pulku popr. jiny zlomek, stipacky mame, ale platit budete porad cenu jednoho kusu ;-)

S pozdravem,

- Bedrich Pola