Ruseni

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:45 CET 2004

Dobry den,

nevim co spusobuje to ruseni a kudy se siri, nevim jak to zmerit, rozumim trochu pouze digitalni technologii.

Mam :

video PANASONIC 625EG
domaci kino SONY DAV S 500
pocitac - sklasdal jsem si ho sam
a dve televize, ale tedka ji nemohu vybavit jejich znacky.

Nemam nikde zapojene zadne amaterske zesilovace, filtry signalu.

Podle me je problem pouze v pocitaci ale ten jsem vyresil pridani onych kondiku.
Jedinej problem je ze sumi radio. Mozna by to vyresilo pridanim dalsi ucastnicke pripojky a v te by bylo zapojeno pouze radio. Ale kdyz jsem si kupoval ucastnickou pripojku tak tam psaly, ze mohu pouzit pouze 3 zapojene za sebou pruchozi a jenu koncovou. Coz vzhledem ktomu ze bydlim na bytovce urcite jsou vsechny zapojene seriove. A nevym jak moc se zhorsi sygnal za dalsi pruchozi pripojkou, ktera ma utlum 11db.

Pavel Prochazka.

p.S.Jinak se seste podivam na ty oddelovaci trafo.

Doporu?ujeme n?kupy po internetu na http://www.obchodni-dum.cz. Maj? velk? v?b?r zbo?? - p?edev??m dom?c? spot?ebi?e a elektroniku, bezkonkuren?n? slevy a perfektn? slu?by.